Een klant uit Dodewaard had voor zijn klant een dynamo opgestuurd naar een mechanisatiebedrijf in Duitsland. Er werd over het hoofd gezien dat de opgestuurde dynamo net iets anders was qua elektrische aansluitingen. En dat had gevolgen.
Omdat er een tijdsdruk was,heeft de klant van onze klant de opgestuurde dynamo (verkeerd) gemonteerd. Het vervolg? Twee (!) defecte dynamo’s.
Onze klant heeft contact met ons opgenomen en gevraagd of wij kunnen helpen. De dynamo hebben we exact aangepast zoals de oorspronkelijke dynamo, zodat het niet fout kan gaan met monteren.
Eenmaal klaar hebben we ‘m netjes en veilig op laten sturen door een koerier.
Daarom nemen wij vakmanschap én duurzaamheid heel serieus. Het begint met de juiste oplossing om vervelende vervolgen te voorkomen.
Saturday, March 13, 2021
Friday, November 15, 2019
Sunday, October 27, 2019
Friday, October 11, 2019
Friday, September 27, 2019
Tuesday, July 2, 2019